zaterdag 12 november 2016

Envelop kaart

 
 
Gisteravond en vandaag heb ik deze envelopkaart gemaakt
Ik heb vanmiddag bruiloft van mijn oom en tante.
Ik vind het al leuk dat ik ook mag komen.
 
De gebruikte materialen zijn gebruikt:
De envelopstencil is van DD.
Papier en stempel is gebruikt van MD
De stansjes zijn van Crealies
En het plaatje heb ik gebruikt van Gerda Hobbyshop
En verder nog een beetje oppeppen met kant en veertje.
 
Leuk als je op mijn blog kijkt!
En een reactie achterlaat.
Ik vind het ook leuk om te lezen
Grt van Judith
 

3 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n envelop kaart. slim en handig idee voor een bruiloft.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie van enveloppe en kaart heb je gemaakt.
    Daar zijn je oom en tante vast heel blij mee.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat geeft heel leuk weg zo Judith! Heel veel plezier :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen