vrijdag 23 december 2016

Wintertijd

 
 
Pop up panel kaart
 
 
 
 
 
 
          Ik heb donderdag middag/avond deze leuke winterkaart gemaakt.
          Het was even puzzelen met de mallen, maar uiteindelijk is dit mijn resultaat geworden.
                                 
                                        Wat heb ik gebruikt aan materialen:
                                         Een embossing mal
                                         Design papier blok van Craft Sensations Pure Frozen
                                         CA3104 Snow paper
                                         Bloemen LR0435 blaadjes LR0438
                                         Slee COL1415, Pinguïns COL1416, Sneeuwpop COL1413,
                                         Mutsje LR0440, Ski's CR1252
                                         PM10018 mutsje en dasje
                                         Clearstempels: PL1517 en EC0151

Hele Fijne Feestdagen en veel Creatief 2017 toe!!
Dank je wel voor al jullie leuke reactie op mijn blog!!


Ben heel erg benieuwt naar jullie leuke reactie altijd leuk om weer te lezen.
Ik wens iedereen




1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart heb je met dit model gemaakt Judith.
    Ik vind de mallen er super op uitkomen.
    Echt een winters feestje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen