zondag 1 januari 2017

Beterschap tissue-doosjes

                 Goede middag allemaal alle eerst een Gelukkig Nieuwjaar en Creatief 2017!
                 En dat we met z'n allen weer leuke creaties mogen maken.
 
                 Ik heb alvast deze Beterschap doosjes gemaakt.
                 Ik had ze gezien bij Jenine en heb ze een beetje na gemaakt bedankt!!
 
                                          De materialen wat ik voor gebruik heb zijn:
                                          Dutch Doobadoo: 470.713.034 en 472.948.041
                                          Marianne Design mallen: COL1416, COL1417,COL1397
                                          CA3104, Joy Crafts Winter paper bloc
 
Leuk als je op mijn blog komt kijken zou ook leuk vinden naar jullie reactie wat jullie van mijn kaart vinden! Ik vind het leuk om de reactie te lezen.
                                                  
                                                          Liefs van Judith

2 opmerkingen:

  1. Super leuke doosjes heb je gemaakt.
    Die komen nu vast goed van pas met al die verkouden mensen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave beterschapsdoosjes heb je gemaakt Judith. Ik wens jou ook een Gelukkig en Creatief 2017!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen