vrijdag 6 januari 2017

Creatief 2017


 
Hallo allemaal,
Mijn jaar is niet goed begonnen, helaas ben ik zondagmiddag 1 januari hard gevallen bij mij op de galerij door gladheid. Mijn linkerknie is naar rechts geklapt en is nu zwaar gekneusd ik baal wel.
mijn linker heup en rug is gekneusd. Nu moet ik nog veel rusten en niet teveel belasten.
Dus nu ik al de hele week thuis ben heb ik weer deze kaart gemaakt.
Het thema van Marianne Design Challenge 168
Is een kaart maken waar een klok in verwerkt is.
Nou ik ben weer trots dat ik deze kaart weer mee mag doen voor de wedstrijd.
 
Materialen wat ik voor gebruikt heb zijn:
Kraftkarton wit: verschillende dessin papier gebruikt
Diamant steentjes: JU0932
COL1347, COL1397, CR1335, CR1388, LR0435
 
Ik vind het altijd leuk als je op mijn blog kijkt en zou het leuk vinden om een reactie te plaatsen.
                                                          Veel liefs van Judith

8 opmerkingen:

  1. Dat is zeker geen goed begin! heel veel beterschap gewenst!
    Leuke kaart heb je met de klok gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een slechte start van het jaar heb je gemaakt.Dit maar snel achter je laten en weer opknappen.
    Schitterende kaart heb je gemaakt, daar kan je echt trots op zijn.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Judith.
    Balen dat je gevallen bent. Maar veel knutselen dus.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pech Judith ik wens je een voorspoedig herstel maar ook een creatief 2017.
    Prachtig nieuwjaarskaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie leuk dat je me gaat volgen.
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje geworden...en heel veel beterschap met je knie.
    Leuk dat je mee doet met onze klokken Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge BLog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige nieuwjaarskaart Judith!
    Gaaf model ook i.c.m. de klok.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, beterschap met je knie! Mooie kaart met de klok! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, leuk model!Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    Beterschap met je knie, rustig aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen