vrijdag 23 juni 2017

Het Strand roept!

Goede morgen allemaal vandaag heb ik maar een kaartje erop gezet.
Wat hebben we weer warme dagen gehad te heet!!
Nou donderdag ben ik alvast met een kaart begonnen.
Ik heb deze van Astrid Schipper van afgelopen jaar bewaard.
Vond hem zo mooi dat ik het na wou maken naar mijn eigen idee natuurlijk.
Het patroon heb ik ook via hobbyjournaal van afgelopen jaar (2016) uitgeknipt.
Maar het punt was bij mij bleef niet goed staan en heb ik maar een stukje standaardje achter geplakt van stevig papier en de hele nacht met een paperclip erop laten zitten en tot mijn verbazing bleef hij staan.
Maar ja wat gaat hij doen als ik het wilt vouwen en dan weer recht zetten ik weet het niet.
 
                                                 Ik heb voor materialen gebruikt:
                                                 CR1410, CR1279, CR1363,
                                                 LR0371, LR0471, LR0424, LR0422
                                                 Stempels: TC0840, PL1514
 
                                     Ik ben heel erg benieuwd naar vele reacties
                                               Groetjes en liefs van Judith

5 opmerkingen:

  1. Prachtig dit strandtafereel! Heel mooi gemaakt Judith!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, zou er zo heen gaan voor een drankje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige strandkaart,Judith.Heel veel leuke details.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Ik krijg spontaan zin in vakantie aan zee!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het strand thema is één van mijn favorieten. Deze kaart is wel super mooi. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen