woensdag 28 juni 2017

Zomer Zeehondjes kaart

 
 
Afgelopen zondag en maandagmiddag heb ik deze kaart gemaakt. Alleen de tekst ontbreekt, maar weet niet of het voor een verjaardagskaart wordt dat kan nog altijd.
Dat is ook nu echt voorlopig de laatste kaart.
 
Ik ben dinsdag 27 juni geopereerd aan Quervain tenosynovitis rechts onderarm.
Ik heb verschrikkelijk veel pijn en heb ook nog koorts.
Ik moet alles links nu doen wat heel erg tegen valt. Ik heb ook geen partner wie voor mij alles doet.
Ik kom er wel overheen. Een week moet ik de drukverband om tot 5 jul en een mitella om en hoog houden.
Alle materialen zijn van MD gebruikt en de stencil is van Dutch Doobadoo
Ik blijf jullie bloggen wel volgen.
 
Ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes van Judith
 

5 opmerkingen:

  1. Een prachtig strandkaartje! Ik wens je veel sterkte en beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige strandkaart,Judith.Eeen mooi model.Superleuke zeehondjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart. Leuke opzet en dat zeehondje in de strandstoel...geweldig. Veel beterschap!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie geen emailadres,maar heb je mijn kaart ontvangen?

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen