maandag 23 oktober 2017

Herfstkaarten

 
 
 
Goede avond allemaal,
 
Hier ben ik weer met mijn kaarten.
Het is weer even geleden.
Met mijn arm en duim gaat maar langzaam vooruit.
Zo zoetjes aan begin ik weer met kaarten maken.
Ik kan nog niet hele dag maar paar uurtjes per dag dan hou ik het wel weer vol. Het komt wel weer. Het duurt nog maanden voordat ik weer alles kan helaas!.
Ik heb nu een hardplastic spalk die heb ik nu nog voor de nacht om en op mijn werk. Ben nu weer aan het opbouwen, maar als ik zin heb kan ik 's middags nog hobbyen. Dat moet ik wel inhalen.Deze kaart heb ik op bestelling gemaakt.
 
           Voorkant                     en        achterkant van de envelop
Ik heb deze envelopkaart gemaakt voor een wandelbegeleidster. Omdat ze mij iedere keer opgehaald heeft en thuisgebracht als we een uur gelopen hebben met de Nordic Walking groep.
Ik ben haal heel erg dankbaar dat ze dat gedaan heeft.
Maar nu mag ik weer zelf auto rijden.
 
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze 2 creaties vinden.
Grt van Judith
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties Judith! Fijn dat het toch weer de goede kant opgaat!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat een leuke kaart en envelop heb je gemaakt.
    Fijn dat het weer wat beter gaat.

    Groetjes Linda.


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een paar prachtige creaties gemaakt. Leuk om iemand te verrassen met zo'n mooie envelop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het weer iets beter met je gaat, het heeft echt de tijd nodig.
    Leuke creaties heb je gemaakt, de mok is schitterend geworden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moooie creaties,Judith.Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Judith
    Wil je bedanken voor de leuke reacties op me blog.
    Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier staat het al een tijdje stil op je blog Judith.
    Alvast bedankt om langs mijn blog te komen en een berichtje achter te laten .Heel lief van je !
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt nog niet helemaal lekker, maar fijn dat je wel je ontspanning kan vinden met de Nordic Walking groep.
    Jouw twee creaties zijn geweldig.
    dank voor jouw reacties op mijn blog, ik blijf daar nog wel eens in gebreken.;(
    Sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen