zaterdag 16 december 2017

leuke kerstkaarten

 Goede avond allemaal.
 
Wat ben ik heel erg blij met mijn nieuwe kaarten standaard.
Ik heb het al 3 weken thuis staan. Ik heb een lieve oom wie dat voor mij gemaakt heeft.
Eindelijk is het zover maandag 18 december mag ik voor Werkbedrijf  voorheen was dat BREED Nijmegen een workshop geven. Ik krijg een hulp bij. Bij de eerste foto zie wat ze kunnen maken. Ik moest totaal 50 kerstkaarten maken en de materialen wordt vergoed. De labelkaart is geen kerst maar dat gaan ze wel maken.
Bij foto twee heb ik deze setjes gemaakt en die kunnen ze thuis maken of aan tafel met hulp van mij of een ander.
Ik mag mijn kaarten ook verkopen bij een kraam. Ik verkoop dan ook andere kaarten dan alleen kerstkaarten. Ik ben heel erg benieuwd of het loopt.
Ik hoorde dat er veel mensen komen boven de 900 personeel. Het is de eerste keer dat ze dit doen.
Mijn vriendin mag ook mee helpen aan de kraam.
Wel spannend weer. Thuis een workshop geven is toch net iets anders hihi.
 
Grt van Judith en tot de volgende keer weer
 

3 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je blij bent met je kaartenstandaard, dat ziet er heel leuk uit met die lichtjes. Veel succes maandag met je workshop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend Judith, maar aan de voorbereiding kan het niet liggen.
    Wat ziet het er allemaal mooi uit ....
    Wat een gave kastjes heb je gekregen van je oom, super !!!
    Heel veel succes
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owh wat een leuke kaarten standaard.
    Komt vast allemaal goed met je worskshop.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen