zondag 21 januari 2018

baby kaartjes voor een meisje


 
Hallo allemaal ik heb deze week weer hard gewerkt met 4babykaarten op bestelling gemaakt.
Ik ben nu klaar eindelijk. Een maand mee bezig geweest. Pff.
Links onder heb ik opnieuw moeten maken omdat ik lijm gebuikt heb omdat het papier krom ging.
Ik balen natuurlijk het kost weer veel tijd. En de bambi kaartje had ik er nog liggen.
En ik heb nog 1 kaartje dubbel gemaakt dus totaal 10 kaarten op bestelling.
Woensdag ga ik het wegbrengen ben weer altijd weer benieuwd wat ze ervan vinden.
De voetbal kaart is bij mijn collega z'n dochter in de smaak gevallen ze vond het heel erg leuk!
En daar doen we het voor.
Fijne zondag nog en tot de volgende keer weer.
Grt en liefs van Judith en bedankt als jullie een reactie plaatsen


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt
    Deze moeten ze wel leuk vinden !!
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt vijf mooie en heel verschillende kaarten gemaakt! je opdrachtgever zal er vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dat het jou toch gelukt is. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden en je heb ze echt met zorg en heel veel details gemaakt. Knap hoor. die lijm is wel een dingetje. Ik gebruik altijd foto lijn van de Action (Lero) Echter is die nergens meer te koop. Nu maar weer overgestapt op fotolijm van de Hema. Succes verder en knutselknuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige babykaartjes voor meisjes Judith. Erg leuk zijn ze stuk voor stuk.

    Fijne dag.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en lieve babykaartjes,Judith.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattige kaartjes heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen