zondag 25 februari 2018

babykaarten voor een jongen

  Deze 3 kaarten zijn niet voor bestelling gemaakt!


 Maar deze kaarten waren ook nog op bestelling van deze maand februari.
Wat was de klant blij met de resultaat van de geboortekaarten van januari en februari.
Ik heb mijn tijd voor gedaan omdat het niet zo goed wou met knutselen. Het duurt lang maar ik ga gelukkig de goede kant op. Werken is nog niet hele dagen maar dat komt wel.
Als ik maar voor 29 mei 2018 uit de ziektewet dan zit ik dan een jaar thuis.
Eerst met mijn knie en daarna met de arm/pols hand.
Fijne dag nog en tot de volgende keer weer.
Lieve groetjes van Judith
 
 

4 opmerkingen:

  1. Nou, jij bent lekker bezig geweest met je babykaartjes, wat een heerlijke serie heb je gemaakt! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een aantal mooie kaartje heb je gemaakt je bent lekker bezig geweest
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze jongensvariant van de babykaarten zijn ook prachtig geworden Judith! Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent qua gezondheid!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, wat zijn deze kaartje leuk. Druk bezig geweest. Ik vind het toch knap zoals jij bezig blijft.
    Verder heel veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen