zaterdag 26 mei 2018

zaterdag 12 mei 2018

Goede avond allemaal

Het heeft weer even geduurd tot ik weer iets op mijn blog gezet heb.
Zaterdag 12 mei heb ik weer aan 4 dames 3 leuke kaarten laten maken.
De foto's had ik al op mijn blog gezet.
De dames gingen met leuke kaarten naar huis toe.
Het was gezellig weer. Ook al was het warm die zaterdag.

Dat weekend erna heb ik deze 3 kaarten gemaakt 1 ganzenkaart en het vogeltje heb ik gemaakt voor een vrouwtje waar ik in april meegereden heb met het weekendje weg van de wandelclub. Nog 2 kaarten maken en nog andere kaarten wie ik nog heb liggen kan ik de kaarten wegbrengen.
En dat waardeert ze heel erg.

Groetjes van Judith

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er keurig verzorgd uit voor de workshop, fijn dat het geslaagd was.
    De kaart met de zwanen vind ik schitterend, maar ook je vogeltjes kaart is super mooi.
    Fijn weer van je te lezen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zo al gezellig uit en blijkbaar is er hard gewerkt. Leuk om zoiets te doen. Prachtige kaartjes heb jij gemaakt. De vogeltjes heb ik ook als knipvel. De kleuren zijn zo mooi. De rand maakt de kaart ook weer special. Complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen