zondag 10 juni 2018

4 verschillende kaarten

Hallo allemaal hier ben ik weer met 4 leuke kaarten. 
Ik ben afgelopen zaterdag 9 juni samen met mijn vriendin naar Spijkenisse gereden daar was een workshop in Hotel Atlas. Er waren 4 groepen in workshops. En bij ieder groep maakte je 1 kaart. We hadden ook een heerlijke lunch erbij. Het was heel erg verzorgd je kwam er niks te kort ook tussendoor niet.
Voor ons was dit de eerste keer, maar we komen nog eens terug om te doen.
Na afloop zijn we samen naar een hobbywinkeltje gelopen en ik heb leuke spulletjes ingeslagen. 1 mal van MD heb ik gekregen van mijn vriendin wat ik heel lief vond.
Maar toen we terug liepen naar de auto zijn we weer naar huis gereden. En onderweg gekletst over de dag hoe leuk het was. We hebben het nog mooi afgesloten met een restaurant bij mij in de buurt. Lekker gegeten vis (scholfilet) met groenteen met lekkere aardappelschijfjes en rauwkost kon je pakken staat niet op de foto. En als toetje een lekker Dame Blance ijsje als afsluiting van onze dag. Heerlijk gegeten. En toen mijn vriendin naar huis brengen en ik was thuis na 21.30 uur doodmoe was ik.
Grt van Judith

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt bij elke workshop. Ik kan me voorstellen wat een leuke dag jullie hebben gehad.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie kaarten gemaakt.Ik ga je volgen.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen