zaterdag 16 juni 2018

Cadeaudoosjes


Hallo Allemaal,


Helaas moet ik eind juni afscheid nemen van ze omdat zij in Andelst blijven werken als gedetacheerde baan wat best pittig is achter de snoep lijnen van Look O Look. Er blijven over 4 afdelingen ongeveer 60 mensen en ongeveer 80 personen zijn inpakwerkzaamheden en dat wordt in Nijmegen gedaan. Ik vind dit heel erg maar nu gaat er van mij af.

Ik heb 9 cadeau-doosjes gemaakt voor mijn collega's waar ik het altijd mee goed mee kan vinden.
6 personen blijven de andere 3 collega's komen niet bij mij meer op de afdeling in Nijmegen
Gelukkig gaan er nog 4 collega's ook naar Nijmegen en die komen dan op mijn afdeling.
Totaal komen er over 5 dagen 39 personen op 1 afdeling. Alles moet je wennen vooral als je weer opnieuw moet beginnen alleen het werk blijft het zelfde alleen krijgen wij verpakt snoep en hoeven geen witte jas en mutsje op.
En daarom heb ik deze doosjes gemaakt. In de doosjes zitten merci- chocolaatjes en een geluk-engeltje. Ze krijgen dat begin deze week.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Grt van Judith en een fijn weekend

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doosjes heb je gemaakt voor je collega's. Jammer dat jullie niet meer kunnen samenwerken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Valt niet mee als het bedrijf besluiten neemt in personeels beleid. Je moet weer opnieuw je draai zien te vinden. Je hebt wel leuke doosjes gemaakt voor je collega's dat geeft wel weer een goed gevoel voor jezelf.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen