zondag 17 juni 2018

Leuke cadeau-emmer

 
Hallo allemaal,

Vandaag is het Vaderdag en daarom hoort er een cadeautje bij.

Dit keer heb ik de inspiratie van Tineke van der Linden een beetje afgekeken.
Zij had een zomerse emmer kaart van gemaakt.
Ik heb het na mijn eigen idee zitten zoeken hoe zou ik het ga maken.
Maar dit is het resultaat geworden en ben er echt super trots op dat dit is gelukt.
Ik had nog een leuke ijs cadeaubon gekocht en die zit er mooi erin. Maar ja met Moederdag heb ik niks gedaan dus het is ook nog een beetje Moederdag - cadeautje voor mijn ouders samen.
Ik ben heel erg benieuwd was ze ervan vinden.
Maar ik weet zeker dat ze het tof vinden.
Fijne zondag allemaal.

Lieve groetjes van Judith

3 opmerkingen:

  1. Onwijs leuk geworden, heb de emmer toevallig ook onlangs gekocht, nog niks mee gedaan...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie en zomerse cadeau-emmer,Judith.Superleuk gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee om zo een ijsbon te verpakken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen