dinsdag 28 augustus 2018

Album Miss Betty

Goede avond allemaal,

Afgelopen zaterdag 25 augustus ben ik met een vriendin een workshop gaan doen bij Noor en Zo in Waspik.
Ik heb een Album Miss Betty gemaakt de juf was Miranda Bouhof.
We maakte alleen de basis en thuis mochten we de designpapier zelf snijden en erin plakken.
Ik heb dit nog nooit gemaakt maar het was super leuk om te doen en te maken.
Je kreeg een beschrijving en mocht ik ook mee naar huis nemen dat je thuis nog een keer na kon maken.
Alleen als je op de foto's ziet blijven de flappen niet zitten dat komt omdat ik een beetje te snel was met de achtergrondjes plakken en toen kwam ik erachter dat ik de magneetjes vergeten was.
Maar ja die kan ik weer gebruiken als ik ze nog opnieuw maak.
Zie de foto's hieronder. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
 

  dit zijn de tabbladen wat in het boekje zitten

Lieve groetjes van Judith



1 opmerking: