dinsdag 14 augustus 2018

Leuke kinderkaart

Vandaag laat ik jullie een mooie kaart zien.
Volgende week is de dochter van vrienden van mij jarig maar viert het as zondag en dan krijgt ze deze mooie kinderkaart van mij. Het leuk is ze bewaard alle kaarten wie ze van mij krijgt in een doos. Dat doet ook haar zus wat leuk is dat! Ik ben ook heel erg benieuwd wat ze van deze kaart vind.
Het was even zoeken wat voor leuke kaart ik ging maken en dit is het resultaat waar ik heel trot op ben. Vind u ook niet!

Ik doe namelijk mee met de Marianne Design Challenge 206
Wat heb ik gebuikt aan materialen:
470.713.671 Swingcard 
LR0541, LR0478, COL1455, COL1423, CR1432, CR1439, CR1355, PL1524, AK0071

Graag ben ik benieuwd hoeveel reacties ik krijg lijkt mij leuk ook om te lezen.
Fijne dag liefs van Judith

http://mariannedesign.blogspot.com/2018/07/challenge-206.html

5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart geworden Judith!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kinderkaart is echt super leuk geworden.
    Gewoon al een cadeautje op zich
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrr leuke kaart, mooi model :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart Judith.
    Misschien wil je volgende keer alleen je kaart linken en niet je hele blog. We moeten nu zoeken waar je challengekaart staat.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supergave kaart heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen