zondag 19 augustus 2018

Leuke verjaardag doosjes en zakje snoepzakjes

Goede morgen allemaal,

Vanmorgen is het weer stralende dag de zon schijnt hier.
Zo mag de zon de hele dag schijnen.
Nog 1 week vakantie en dan mag ik daarna ook weer beginnen.
Ik geniet ervan met lekker knutselen, want de laatste maand juni en juli en een beetje van augustus met de hoger temperaturen had ik geen zin om te hobbyen. Misschien jullie ook niet.
Gisteravond heb ik deze leuke doosjes gemaakt van Dutch Doobadoo stencil.
Ik heb vanmorgen een verjaardag.
Vrienden van mij en daar de kinderen van de oudste is in juli 12 geworden en de andere zusje wordt 22 augustus 10 jaar. Dus even goed bedenken wat ik ga maken, want ik vind het deze keer wel leuk om allebei het zelfde te doen.
In deze doosje heb ik een flesje Dove in gedaan.
En dan krijgen ze allebei 2 zakjes varkenssnoepjes met een mooie label eraan.

De materialen wat ik voor gebruikt heb zijn:
CR1355 gras, COL1423 hek, COL1402 varken, CR1377, PK9148 Boho Summer,
Dutch Doobadoo stencil 470.713.048

Leuk als je komt kijken naar mijn creatie en altijd leuk om een reactie achter te laten.
Ik kijk en lees het altijd graag.
Fijne zondag allemaal en tot de volgende keer weer.
Groetjes van Judith

3 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee met om bij de verpakking een zakje snoep te doen met die varkentjes stans
    als je bij langs komt zou je dan ff weer op volgen willen klikken heb een nieuw blog aan moeten maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij actief in je vakantie Judith! Ook deze cadeauverpakking met de varkentjes is erg leuk geworden met de bijpassende inhoud.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verpakkingen heb je gemaakt voor de kinderen.
    En met snoepjes erbij maak je het nog leuker.
    De varkentjes zijn super erbij
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen