vrijdag 21 september 2018

mannenkaart


Goede morgen allemaal,

Het is even geleden dat ik weer een kaart erop heb gezet, maar ik heb nog een crematie gehad van mijn oom. Hij is maar 3 weken ziek geweest. Hij mocht maar 79 jaar worden.
Ik mis mijn oom nog iedere dag😓
Daarom duurt het even tot ik weer begonnen ben.


Ik heb deze mannenkaart gemaakt op bestelling voor mijn collega van het werk.
Zij heeft nog een oud collega wie 60 jaar word en ze vroeg of ik een kaart voor haar wou maken.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Ik wens jullie een fijne dag nog.
Liefs van Judith

2 opmerkingen:

  1. gecondoleerd met je oom
    je kaartje is mooi geworden lekker stoer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met dit verlies...
    Je kaartje voor de jarige is prachtig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen