vrijdag 5 oktober 2018

3 luik schudkaart


Goede morgen allemaal,

Met deze 3 luik schutkaart doe ik mee met de Marianne Design Challenge 210

Vandaag laat ik jullie de andere kaart zien wat ik afgelopen zaterdag 29 september met de workshop heb laten maken aan de dames.
De dames vonden het leuk met deze kaart ga ik ook 20 oktober de workshop geven aan 2 kinderen en 3 volwassenen.
De inspiratie heb ik van Rimmie!
lhttp://mariannedesign.blogspot.com/2018/10/challenge-210.html
Wat heb ik gebruikt aan materialen:
COL1368, COL1410
LR0434, LR0379, LR0286, CR1420, CR1373, PK9138

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Schrijf een leuke reactie erbij, want ik lees het altijd met plezier.

Grt van Judith en een fijne dag nog


10 opmerkingen:

  1. Prachtige drieluikkaart Judith! Succes met dr challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze herfstige drieluik ziet er heel leuk uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat geweldig leuk om een schud 3 luik te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke drieluik is dit geworden.
    Geweldig dat je mee doet aan onze Challenge "drieluik".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke drieluik kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super idee om er een schudkaart van te maken! En dan ook nog zo leuk aangekleed met de eekhoorns en de egel. Top!
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gedaan Judith
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je er ook nog een schudkaart van hebt gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige drieluik kaart met een schudgedeelte. Leuk bedacht!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen