donderdag 11 oktober 2018

Halloween kaart

Goede avond,

Vanmiddag heb ik deze kaart afgegeven met de namen van de collega's in de kaart geschreven omdat onze consulent weg ging van onze afdeling.
Ik heb op de afdeling geld opgehaald en heb een mooie herfst bloemstuk en een vv-bon gekocht.
Ze heeft de kaart gezien en ze bedankte ons allemaal en ze vond de kaart ook helemaal geweldig.
Vooral de poezen wie erop stonden. Ze had ook 2 poezen thuis.
De Materialen wat ik gebruikt heb:

Marianne Design producten:
LR0373, LR0430, LR0431, LR0432, LR0434
CR1336, CR1383, CR1422, CR1450, COL1416

Leuk als jullie een reactie plaatsen.
Grt van Judith

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart.
    Ik krijg meteen zin om de poezen ook weer tevoorschijn te toveren.
    Leuk dat je dit kan delen op je werk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppie kaartje geworden Judith, erg leuk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Halloweenkaart Judith! Ik griezel ervan;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen