donderdag 18 oktober 2018

Halloweenkaart


Goede middag allemaal,

Afgelopen zondag ben ik maar aan de slag gegaan de inspiratie van Anja gekregen en in mijn idee gemaakt.
Ik ga ook met deze Halloweenkaart een workshop doen as zaterdag 20 oktober.
Ik ben benieuwd wat de 3 dames ervan vinden of ze het moeilijk vinden.
Wat heb ik gebruikt aan de Halloweenkaart:

LR0500, LR0556, LR0561, LR0562, CR1450, COL1423, Col1404
Knipvel is ook van Marianne Design

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Lees graag de berichten.

Grt van Judith

6 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk, genoeg te zien en de schaduw bij de boom is mooi gedaan.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Halloweenkaart,Judith.Erg grappige details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Judith het is een hele leuke kaart maar bij onze challenge is zwart en oranje de hoofdkleur. Zie wel oranje in je kaart maar dan als keine accenten. Dat is niet echt de bedoeling.
    Misschien kun je nog een nieuwe maken.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Halloweenkaart Judith!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk geworden Judith...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen