vrijdag 19 oktober 2018

Happy Halloween ezelkaart


Goede morgen allemaal het is weer vrijdag!

Deze maand oktober is van Halloween daarom heb ik jullie verschillende kaarten zien.
Heb deze kaart donderdag pas laat in de avond gemaakt en vanochtend afgenaakt.
Aangezien mijn vorige kaart niet aan de eisen voldeed aan 
 doe ik nog een poging.
De kleuren zijn gebruikt in Oranje Zwart en wit.

Ik heb nu een leuke Happy Halloween ezelkaart gemaakt.
De gebruikte materialen wat ik gebruikt heb zijn:
LR0561 Witch on broomstick, LR0203 Tree, LR0500 Moon,
LR0555 Scandinavian houses, LR0562 Border with pumpkins, CR1450 Punch die: Halloween, COL1350 Alfabet
Leuk dat je op mijn blog een reactie plaatst lees het met veel plezier.
Liefs van Judith en een fijne dag nog

8 opmerkingen:

  1. Wat super dat je een nieuwe kaart hebt gemaakt Judith en nog een gave ook.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs gaaf geworden en bedankt dat je een nieuwe hebt gemaakt.
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge Hoofdkleuren Zwart/Oranje.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt Judith!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Judith.
    Mooi met de heks ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt had hem ook op fb al gezien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is leuk! Ook een heel mooi model.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart! Leuk Halloween!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen