dinsdag 16 oktober 2018

kabouter kaart


Goede avond allemaal,

As zaterdagmiddag ga ik bij vrienden van mij een workshop geven de eerste keer voor 5 personen waarvan 2 kinderen van 10 en 12 jaar allebei meisjes zusjes van elkaar.
Ik ga een Herfstdrieluikkaart maken wie ik bij de vorige workshop heb gemaakt en die ga ik zaterdag met ze ook doen
De kinderen gaan daarna deze kabouterkaart maken na de drieluik.
Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden.
De inspiratie van deze kaart heb ik gezien op facebook.
De andere kaart laat ik van de week zien voor de 3 andere dames.
De materialen zijn gebruikt van Marianne Design.

Leuk dat je een reactie plaatst lees graag de berichtjes
Grt van Judith

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, dat gaan die kinderen vast leuk vinden om te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart.
    Deze gaan ze vast heel erg leuk vinden om te maken.
    Heel veel plezier zaterdag
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen