zaterdag 20 oktober 2018

workshopmiddag



Goede avond allemaal,
Vandaag heb ik een workshop gegeven eerst aan 5 personen en daarna is nog 1 vriendinnetje van de meisjes ook op visite en zij heeft ook een kabouterkaart gemaakt.
Iedereen vond het een geweldige middag.
Mijn vriendin heeft de foto gemaakt zij wou niet op de groepsfoto.
Ik deed het goed dat zeiden ze leuk om te horen.
Bedankt Hannie dat ik bij jullie thuis een workshop mocht doen.
Ik was heel zenuwachtig, omdat het voor het eerst buitenhuis was.
Het was de moeite waard de tee dochters vonden het ook leuk om te doen ze vroegen gelijk wanneer doen we het weer leuk he!

Grt van Judith fijne avond en zondag nog



4 opmerkingen:

  1. Je workshop dames/meisjes hebben prachtige kaarten gemaakt. Leuk dat ze zo enthousiast waren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enthousiastelingen ....
    Maar met zulke leuk kaarten om te maken komt dat natuurlijk altijd goed.
    Gaaf dat het zo goed is gegaan
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Judith ziet er erg gezellig uit...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet er reuze gezellig uit wat een mooie kaarten zijn er gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen