vrijdag 9 november 2018

Herfst verjaardags kaart

 
Vandaag laat ik jullie een leuke Herfstkaart zien.
Ik doe namelijk mee met de opdracht van Be Challenged op Facebook.
Ze hebben mij van de week toegevoegd en dan moet ik ook iets leuks maken.
Nou en dit is het resultaat.
Ik zag een leuke voorbeeld kaart van Anja Zom wie zij op de Kreadoe had liggen en ik heb in mijn eigen idee van gemaakt.
Vind je ook geen leuke kaart geworden!
Alle materialen zijn van MD en 1 stempel is van Crealies en 1 mal is van Sizzix.
Ben heel erg benieuwd naar de leuke reactie op mijn kaart.

Ik wens jullie allemaal een hele fijn weekend.
We krijgen niet zo heel mooi weer dus ik ga maar vast weer winterkaarten maken. Daar is er nou lekker weer voor.
Groetjes van Judith

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en volgens mij wel een klusje geweest.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat is die leuk geworden Judith!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met dit model
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen