vrijdag 14 december 2018

Bedankjes

Goede avond allemaal,

Afgelopen dinsdag heb ik de bingo dames en gastdames van de bingo de labelkerstkaart gegeven.
Ze hadden het niet verwacht ze vonden het allemaal leuk en attent zeiden ze.

Vandaag ben ik druk bezig geweest om weer een serie bonbondoosjes te maken en een kerstkaart erbij gemaakt.
Ik wil de wandelbegeleiders in het zonnetje zetten morgen ( zaterdag ).
Ze staan altijd klaar voor ons en wij ook voor hun.
Maar de laatste weken kon ik helaas niet lopen wegens gezondheid problemen, maar in het nieuwjaar gaan we er weer tegen aan. haha
Ik heb ze mooi ingepakt het kaartje eraan gemaakt en klaar is ie.

Ik wens jullie fijne avond en voor straks welterusten
Liefs van Judith

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie presentjes heb je gemaakt.
    Je bent iedereen flink in het zonnetje aan het zetten, leuk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Judith en onwijs lief gebaar, hoop dat je snel weer mee kunt lopen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen