woensdag 26 december 2018

dames verjaardagskaarten





Wat heb ik een leuke eerste Kerstdag gehad bij mijn ouders.
Mijn ouders hebben van mij de kerstcadeautjes gehad en wat vonden ze het leuk de kerstdoosjes ze waren helemaal happy. 
Mijn moeder zij tegen mij wat ben jij creatief bezig geweest.
We hebben lekker een gebakje gegeten wie mijn oom en tante als cadeautje gedaan hebben voor mijn moeder omdat ze uit de ziekenhuis gekomen is. Daarna heeft mijn ouders samen voor het eten gezorgd en leuk de tafel gedekt. Ik heb de afwas gedaan en mijn moeder heeft geholpen. Mijn vader mocht uitrusten.

Het is vandaag tweede Kerstdag,
Ik ben alleen geweest heb ook geen partner, dus ik vermaak mij al jaren om alleen te zijn.
Ik was ook niet zo lekker verkouden en last van mijn keel daarom ben ik lekker binnen gebleven en lekker zitten knutselen met kerstmuziekje erbij.
Ik moest nog een serie verjaardagskaarten maken voor een kennisje wie eind oktober jarig is geweest. Zij wou graag kaarten hebben en condoleance kaarten maar die laat ik nog deze week zien.
Fijne kerstavond en tot de volgende keer weer.

Grt van Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten