zondag 23 december 2018

Kerst cadeautjes + kerstkaart

 
Hallo allemaal,

Vorige week zondag heb ik deze doosjes gemaakt en vandaag het kaart.
Eindelijk zijn mijn creaties klaar voor mijn ouders voor de kerst.
Ik heb een leuke Etos bon voor allebei gekocht en kunnen ze zelf iets van kopen.

Afgelopen maandagmorgen om 11 uur een Catherisatie ondergaan, helaas kwam er een spoed tussen en toen weer moest mijn moeder en vader wachten tot ze aan de beurt kwam.
Mijn vader apte mij dat ze om 14.00 uur geholpen word. En als alles goed was mocht ze om 17.00 uur naar huis toe, helaas pakte het anders uit ze moest in het ziekenhuis blijven. 😂
Ze hadden iets gevonden dat ze gedotterd moest worden.
Afgelopen donderdagmorgen belde mijn moeder mij op dat ze geholpen werd en 1,5 uur daarna belde ze weer op dat het weer niet doorging. Wat een tegenvaller was het weer niet leuk! Afgelopen vrijdagmorgen eindelijk mocht het zijn ze is geholpen en 18.15 uur ging ze met papa en mij mee naar huis toe. Na de kerst mag ze weer zoetjes aan auto rijden wandelen. Ze was weer blij om bij papa te zijn. Ze is nog wel moe. Ze krijgt nog een revalidatie in het ziekenhuis met een groepje mensen wie ook hartklachten hebben.

Allemaal een fijne zondag nog  Liefs van Judith👍

3 opmerkingen:

  1. Gelukkig allemaal goed afgelopen Judith,nu kan je moeder weer opknappen. Je hebt prachtige kadootjes gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel even schrikken voor jullie.
    Gelukkig is het ergste weer achter de rug en kan ze weer werken aan herstel.
    Mooie creaties heb je gemaakt, ziet er zo gezellig uit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kadootjes heb je gemaakt Judith, echt heel leuk! Ga ik ook eens proberen. Sterkte met je moeder, altijd schrikken. Wens je fijne Kerstdagen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen