zondag 16 december 2018

Kerst ezelkaart


Vandaag laat ik jullie een mooie ezelkaart zien.
Afgelopen dinsdagavond 11 december heb ik eest de basiskaart gemaakt en vanmorgen afgemaakt op een witte zondag.
De materialen zijn een keer andere mallen gebruikt.
Knipvel is van Bellu van Noor en Zo en de mallen ook van Joy. En de tekst zat op de knipvel.
Vanmiddag was de sneeuw weer een heel eind weg.
Maar het was koud ben nog met mijn moeder naar de kerstmarkt geweest maar heel veel kramen waren leeg.
Maar we hebben toch nog een mooie wandel door het dorp gemaakt.
Cadeautje voor mijn begeleiding gekocht.
Nog een mooie kaart erbij geven.
Deze week nog werken tot donderdag en dan lekker 2 weken vrij.
Dan kan ik lekker veel knutselen.

Grt van Judith


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuke materialen.
    Sterkte met je laatste werkweekje, maar dan lekker genieten ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie easelkaart heb je gemaakt Judith.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Praachtig geworden Judith...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart leuk model
    fijne feestdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen