zondag 9 december 2018

Leuke kerstlabel


Hallo allemaal,

Zaterdag was het een leuke workshop wat ik gegeven heb.
Ze gingen met 3 leuke kaarten maken weer naar huis.
Mijn vriendin was ziek maar de andere 2 dames waren er wel.
We begonnen om 13.00 uur en ze waren 16.30 uur klaar.
Lekker kerstsnoepjes met kerst koeken voor bij de thee.
Ik had de workshop weer goed voorbereid zeiden de dames.
Zaterdag de laatste voor dit jaar.

 
Vandaag Zondag was het slecht weer en mooi weer buiten. Ben lekker binnen geweest.
Ik heb de kerstkaarten geschreven en nog bij gemaakt.
De label kerst kaarten heb ik gemaakt voor de gastdames en bingodames van de bingo.
Want we hebben dinsdag 11 december een kerstbingo.
Nu moet ik nog paar leuke kerstkaarten maken voor mijn ouders en begeleiding en een kennisje.
En dan kunnen we de spulletjes weer opruimen.
Fijne avond allemaal.
Leuk dat je een reactie plaatst dank je wel.
Liefs van Judith

2 opmerkingen: