zaterdag 1 december 2018

Leuke winter kaarten



Hallo allemaal,

Het is weer 1 december nog vier weken en dan is het jaar weer om wat gaat het jaar weer snel voorbij.
Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien. Ik doe namelijk weer 2 workshops geven op zaterdag 8 en 15 december allebei de keren aan 3 personen en de voorbereidingen zijn weer allemaal klaar.
De bomen kaart heb ik gezien van Tineke en de kerstbal mocht ik van Anja na maken. Ik heb mijn variatie ingedeeld. Dat is de mooier van.
Ik ben benieuwd weer wat jullie ervan vinden.
Fijn weekend en tot de volgende keer weer

Lieve groetjes van Judith

3 opmerkingen:

  1. Toppertjes weer Judith en heel veel plezier met de workshops.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt prachtige voorbeeld kaarten gemaakt. Veel succes met je workshop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie voorbeeldkaarten heb je gemaakt succes met de workshop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen