donderdag 3 januari 2019

2 Mannendoosjes

Goede middag allemaal,

Vandaag heb ik deze 2 doosjes gemaakt voor allebei wie 6 januari jarig zijn.
Het is weer leuk om te maken.
Ik ga bij 1 doosje mini producten kopen kijken of ze die ook voor een man hebben voor de douch enz. en lekkere een zakje snoepjes
En de andere doosje ga ik lekkere Nougat snoepjes in doen omdat deze persoon dat heel erg lekker vind.
Hij krijgt van mij ook een set mannenkaarten voor te versturen.
Die had ik afgelopen december gemaakt.
Dan zijn ze weer allebei verwens door mij
Nou ik ga weer tot de volgende keer weer.
Fijne dag nog

Grt van Judith


3 opmerkingen:

  1. Hele mooie stoere mannendoosjes geworden!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke originele doosjes heb je gemaakt Judith.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke stoere doosjes heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen