dinsdag 1 januari 2019

Mijn eerste kaart van 2019

Goede morgen allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de afgelopen jaar 2018.
Voor de lieve reacties op mijn kaarten ik heb maar liefst 63 kaarten mogen maken.
Ondanks ik nog klachten heb met mijn hand/pols.
Ik doe ook graag thuis workshops geven en dat wel 3 รก 4 x per jaar net hoe het uitkomt met een klein groepje.
We gaan er weer dit jaar weer wat moois neer zetten met leuke creaties en mooie kaarten doosjes enz.




Met deze kaart doe ik mee aan Be Challenge op facebook
Allemaal de beste wensen en gezond geluk creatief 2019!
Mijn bijdrage voor december/januari

De eerste kaart voor dit jaar.

Ik wens jullie een fijne nieuwjaarsdag toe met z'n allen.
Lieve groetjes van Judith

1 opmerking:

  1. Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    Hopelijk weer een jaar waarin we weer veel kunnen genieten van mooie creaties.
    De kaart met het challengemodel is ieder geval schitterend !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen