vrijdag 11 januari 2019

serie mannenkaarten



Vandaag is het vrijdag en de laatste dag van de week. 
Dan krijgt iedereen weer lekker weekend.
Ik zelf krijg iedere donderdagavond weekend ben altijd vrijdags vrij dat is wel lekker.
Dan kan ik lekker aan de freubel.
Ik laat jullie vandaag al deze serie mannenkaarten zien.
De andere moet ik nog op de foto zetten.
Ik had geen mannenkaarten meer en omdat deze weer snel weg is heb ik er wat van gemaakt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Wens jullie een fijne dag nog
Grt van Judith


3 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige serie mannenkaarten gemaakt! Dit papier en plaatjes blijven heel erg leuk. Fijn weekend toegewenst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie mannenkaarten heb je gemaakt.
    Stoere kleuren heb je gebruikt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie zo Judith en je kunt weer even vooruit.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen