zaterdag 23 maart 2019

Het is Lente!!


Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een mooie Lente kaart.
Afgelopen donderdag is de Lente begonnen.
We hebben de afgelopen dagen mooi weer gehad.
Lekker gewandeld.
Ik doe mee met de opdracht van Be Challenge van Maart op Facebook.
Je moet er lid voor zijn.
De materialen wat ik voor gebruikt heb zijn allemaal van Marianne Design.
Ik wens jullie een fijn weekend.

Ben benieuwd naar leuke reactie op mijn kaart, altijd leuk om te lezen en te krijgen.

Grt van Judith 

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Judith. Leuk dat konijntje in de mand.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje leuk model
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukertje geworden Judith.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart.
    Echt helemaal in de lentesfeer
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel leuk! Echt een lekkere lentesfeer. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen