zondag 17 maart 2019

Lente vouw-doosje

Goede morgen allemaal,

Ik doe mee aan de Marianne Design Challenge 221 ALLES MAG!

Ik heb deze kaart doosje al begin februari gemaakt voor de workshop wie ik thuis zou geven.
De eerste is gegeven zaterdag 16 maart en dan heb ik nog een groepje dat wordt 27 april gegeven.
Ze hadden nog een kaart die laat ik nog een keer zien.

Wat voor materialen heb ik ervoor gebruikt:
Col1354, CR1395, CR1396, CR1355, LR0400
De stempel en design papier zijn ook van Marianne Design.
Ik kan zo niet zo gauw vinden de artikelnummers.

Ik zou leuk vinden als jullie een reactie plaatsen altijd leuk om te lezen en te krijgen.
Fijne zondag liefs van Judith



7 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk doosje geworden Judith, lief met het konijntje.
    Leuk dat je mee doen met onze "alles mag" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk doosje is het geworden! Heel mooi zo met het konijntje en de tulpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n lief doosje met het konijntje! Echt super Judith!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Veel succes met de challenge
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zie het haasje daar zitten in het doosje. Heel mooi gedaan!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een prachtige dooskaartje van gemaakt Judith.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk voorjaarsdoosje heb je ervan gemaakt! Prachtig gedaan!

    Superleuk dat je met onze challenge meedoet!
    Groetjes van Gerlinde
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen