woensdag 20 maart 2019

Lente trappen kaart


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze lente kaart zien wie ik zaterdag 16 maart gemaakt heb en 27 april aan de dames bij mij thuis totaal aan 6 dames.
Verder heb ik vandaag 20 2n 27 maart voor het eerst deze kaart op een Bassischool bij mij in de woonplaats gegeven voor 1,5 uur.
Ik had deze middag 4 meisjes en vier jongens.
Van ieder klas van groep 5, 6, 7, 8, waren 2 kinderen van.
Ik had nog een moeder wie mij kwam assisteren. Zij komt de andere keer ook helpen ze vond het heel leuk en ik ook natuurlijk.
Het is best vermoeiend maar op het eind is er nog een groepsfoto gemaakt.
De kinderen zijn enthousiast naar huis gegaan met een mooie kaart.
Ik was best moe lekker rustig aan doen niet veel meer onder de voeten halen.
Fijne middag / avond nog en tot de volgende keer weer.

Grt van Judith  

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je zo actief bent met workshops geven, ook kinderen vinden dit heel vaak leuk om te doen.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk deze kaart! Snap dat het vermoeiend is met zo veel kinderen maar wel heel gezellig! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart Judith en tof dat je workshops geeft,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige lentekaart heb je gemaakt Judith! Leuk dat je op de basisschool een workshopje hebt gegeven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan!
    En succes met je workshops!

    BeantwoordenVerwijderen