zondag 21 april 2019

Geboortekaartje



Goede morgen allemaal,

Allereerst Zalig Pasen geniet van de eerste paasdag.
Het is hier mooi weer de zonnetje schijnt volop.

Vandaag laat ik jullie deze mooie geboortekaart zien.
Ik had 3 babykaartjes op bestelling en omdat mintgroen voor een jongen en meisje kan heb ik al 1 kaart van gemaakt. Zo ben ik nu met een meisje bezig dan in het rose.
En dan ga ik weer iets met mint groen maken.

De stempels en designpapier zijn gebruikt uit de collectie van Marianne Design 2018

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden altijd leuk om de reactie te lezen alvast bedankt hiervoor.
Grt van Judith


6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Het model ga ik ook nog eens uitproberen, wat grappig is dat ook. Mooi geworden. Jij ook fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief geboortekaartje,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk babykaartje! Mooi modelletje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supe leuk kaartje en leuk model ook.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergaaf model kaartje!!
    Prachtige uitvoering!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd met deze verrassende binnenkant! Deze zebra heb ik ook en blijft zo leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen