zondag 26 mei 2019

Boerderij kaart


Goede middag allemaal,

Jullie zullen wel denken waarom geen kaarten meer van mij. 
Nou ik heb deze maand een beetje verdrietig geweest. 3 weken geleden is mijn vader onverwacht opgenomen geweest hij kon niet meer op zijn voet staan en lopen dat de huisarts heeft besloten een ambulance te bellen. Hij heeft van dinsdag tot en met maandag erin gelegen dus ik had even geen zin om een kaart te maken. Ik moest ook hele dagen werken en naar het werk weer naar het ziekenhuis en kon mijn moeder weer mee terug nemen naar huis zij kon met familie mee naar het ziekenhuis. Was heel goed geregeld. En afgelopen donderdagmorgen is hij met 112 mee genomen met de ambulance weer was het even schrikken, maar uiteindelijk mocht hij weer vrijdagavond mee naar huis toe.

Nou nu vandaag kon ik eindelijk een kaart maken in opdracht. Mijn collega vroeg of ik een koeienkaart wou maken voor zijn kennis. Nou dat heb ik weer gedaan. 
Met deze kaart doe ik ook mee met Be Challenged op facebook.
De materialen zijn van Marianne Design en de design papier is van Joy.

Ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Leuk als jullie een reactie plaatsen altijd leuk om te lezen.
Dank je wel voor jullie lieve reactie van Judith👍😚

3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker verdrietig en schrikken zeg!! Hopen dat hij gauw weer goed opknapt!
    Je creatie is schitterende, prachtig mooi opgebouwd!
    Ga het model ook zeker eens proberen te maken!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk is je vader weer wat opgeknapt. Ik kan me voorstellen dat je dan even geen zin hebt om kaarten te maken. Maar je bent het niet verleerd, deze koeienkaart is prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is schrikken met je vader, hopelijk knapt hij snel weer op. Je kaartje is TOP!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen