maandag 29 juli 2019

Exploderende box met Milka chocolaatjes reepjes



Goede middag allemaal,

Wat hebben we weer warme dagen gehad. Ik kon er slecht tegen. Voor de voeten had ik een badje met koud water gedaan en maar afkoelen. En mijn hoofd en nek deed ik steeds afkoelen met een nat koude theedoek dat scheelde echt. Aangezien ik op een appartement woon en nog op een hoek en platte dak. Zelfs op het balkon was het heet kon overdag en 's avonds niet zitten.
Afgelopen woensdagmiddag met de hitte is mijn leidinggevende nog op visite geweest. Hij is niet lang gebleven maar vond het leuk dat hij er was.
Afgelopen week heb ik dit patroon gevonden op internet en zelf verder uitgewerkt en afgelopen vrijdag heb ik dit exploderende doos met chocola reepjes in verwerkt.
Inmiddels liggen de chocolaatjes weer in de koelkast.
Dit heb ik ook weer uitgewerkt voor een keer thuis een workshop te geven.
Het patroon en beschrijving heb ik weer opgeslagen.
Het doosje moet ik nog verder bekleden maar wou eerst alvast aan jullie laten zien 
Maar aangezien ik nog niet kan stansen Doe ik maar vast doosjes maken wat ik ook leuk vind.
Leuk dat je komt kijken en een reactie komt plaatsen. Dank je wel hiervoor.

Fijne dag en groetjes van Judith

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje heb je gemaakt
    Nu maar duimen dat de chocolaatjes niet gaan smelten.
    Heftig hè die warmte, gewoon maar niet te druk maken
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk en lekker uit Judith! Heel geschikt om een workshop mee te geven. Dit kun je gelukkig al wel weer maken, nog even geduld dan zal de rest ook wel weer lukken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die hitte was echt niet meer leuk, maar voor nu voorbij.
    Je doosje met choco is prachtig geworden (koel bewaren).
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen