donderdag 5 september 2019

50 jaar Huwelijk


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze kaart zien een 50 jaar huwelijk.
Ik had een bestelling of ik voor de Nordic Walking groep een kaart wou maken.
Afgelopen zondag mee begonnen en iedere dag een stukje afgemaakt.
De man van het echtpaar heeft vroeger bij een koeienbedrijf gewerkt en daarom heb ik de koe op de achterkant geplaatst. Vond het niet leuk aan de voor kant.
En dit is de kaart geworden. Vind zelf een mooie kaart geworden.

Ik wens jullie alvast bedankt dat je jullie komen kijken en een reactie plaatst dank je wel.
Fijne avond en tot de volgende keer weer.

Grt van Judith

3 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige pop-up kaart Judith. Wat leuk met dat bruggetje! leuk dat je de koe er ook bij verwerkt hebt op de achterkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie, persoonlijke kaart! Ik vind hem prachtig!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Judith!!
    Heel erg gaaf gedaan met de het bruidspaar wat de trap op loopt! Supertof model!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen