zondag 17 november 2019

Winterkaart in de sneeuw



Vorig jaar kwam ik deze kaart tegen op facebook. Deze kaart had Tineke van der Linde gemaakt.
Omdat ik deze winterkaart zo leuk vond heb ik gemaakt voor mijn workshop thuis.
Ik had 4 dames voor zaterdag 16 november 2019 maar helaas is er 1 vrouwtje afgevallen. Dus ik heb gezellig mee gedaan en tussen door heb ik geholpen. Ze vonden het alle drie leuk en ook hele andere volgorde gemaakt dan ik dat is de mooiste van.
Ze mochten nog 1 of 2 kerstkaarten erbij maken als ze klaar waren.
Nou mijn zaterdagmiddag is weer mooi omgegaan.
Nu ben ik weer voor de volgende workshop aan het voorbereiden. Voor 12 december. Voor 2 nieuwe dames en mijn vriendin zij komt ook die avond dat vind ze ook gezellig.

Helaas heb ik nog niet veel aan mijn hobby- kaarten kunnen doen, maar dat komt dat ik met de revalidatie met mijn hand moet onder gaan. Hoop dat het goed gaat en dat ik in het nieuwe jaar weer kan genieten van mijn nieuwe mallen en spulletjes.
Ik wens jullie een fijne zondag nog geniet van het mooie weer
Grt van Judith

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart is het geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart !!!
    Toch een feestje om te maken.
    Ik hoop voor je dat je snel weer wat meer kunt doen met je hand, sterkte.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een leuke kaart heb je voorbereid en gemaakt! Tof dat de dames dat ook vonden. Hopelijk kun je na de revalidatie weer wat meer knutselen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen