woensdag 15 januari 2020

50 jaar getrouwd







                                   

Goede middag allemaal,
In mijn vakantie kreeg een verzoek van mijn ouders of ik voor hun kennisje een 50 jaar getrouwd kaart wou maken. Ik ging zoeken en kwam deze mooie ezel-drieluik kaart tegen van Ineke's Creations. Ik had gevraagd of ik ze na mocht maken en dan in mijn eigen kleuren. Zij had alleen niet verwerkt met een plastic halve bol. Ik heb dat wel gedaan en gelijk als schut gedeelte in verwerkt.
De kennis van mijn ouders heeft een ook een wit hondje dus een stansmal van MD ontbreekt het niet. Het kijkt ook nog mooi. Een leuke gedicht op google gevonden en klaar is de kaart. Dat was even tussen de andere kaarten door gemaakt. Ik ben benieuwd wat de kennisje van vinden als ik het wegbreng.
Fijne woensdag en tot de volgende keer.
Lieve groet van Judith



1 opmerking:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi model heb je gevonden en heel chique met deze kleuren.
    Heel erg feestelijk met het schudgedeelte.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen