maandag 6 januari 2020

Kerst Knuffels

staand

en liggend

Goede avond afgelopen,

Vrijdagavond 3 januari kwam ik een filmpje tegen van Petra Meiboom van Doe&Ding
https://www.facebook.com/groups/kerstmetdoeading/

En het model van de kaart kun je hieronder kijken op de link
https://www.facebook.com/petra.meijboom.1/videos/2836499059735819/

Ze zijn net gestart met een nieuwe idee om 12 maanden iedere maand iets van kerst te doen.
Je moet dan ook iedere maand een filmpje volgen en de foto in de groep in een mapje doen.
En dan heb je ook 12 verschillende kerstkaarten  eind van het jaar hoe mooi is dat.

Nou ik ben zondagavond ook aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden.

Ik was al zo wie zo nog met kerst en winterkaarten mee bezig afgelopen jaar weinig tijd gehad.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne avond en tot de volgende keer weer.
Grt van Judith

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met die schattige uiltjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Leuk om op deze manier aan de gang te blijven met kerstkaarten.
    Bij mij staat deze ook nog op mijn to-do lijstje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen