woensdag 8 juli 2020

Verjaardagskaart


                                                          Goede middag allemaal

                       Helaas is het niet meer mooi weer.
                      Vandaag heb ik deze leuke verjaardagkaart gemaakt.
                      Voor een 5 jarige meisje wie vrijdag 10 juli jarig is.
                      Ze vind de kaarten van haar opa en oma altijd leuk als ze daar altijd komt.
                      En toen dacht ik geen moment ik ga voor haar ook een mooie kaart maken
                      Ik heb 3 verschillende Dutch Doobadoo stencils gebruikt
                      De stempel tekst en wolken zijn van Marianne Design
                      Leuke design papier gebruikt van Joy

                      Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
                      Ik wens jullie een fijne dag nog

                                                           Grt van Judith

                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten