vrijdag 28 september 2018

Verjaardags Herfst-emmer kaart

Goede avond allemaal,

Vanmorgen heb ik 2 dezelfde Herfst-emmer gemaakt.
Deze op de foto die heb ik vanmiddag meegenomen naar de verjaardag want mijn vroeger oppas kind werd alweer 23 jaar.
Ik heb er een cadeaubon bij gedaan en mooi ingepakt en ze vond het heel erg mooi gemaakt.
Nou De andere Herfst-emmer maar daar moet ook nog iets op staan.
Ze zijn nog aan het zoeken naar een consulent-werkcoach ineen (mat noem je zoiets)
as. Maandag ga ik met een potje rond om geld in te verzamelen en dan ga ik een leuke cadeaubon kopen en dan ook mooi inpakken. Dus ze krijgt een mooi presentje van de afdeling.

Met deze Herfst-emmerkaart doe ik mee aan de MD Challenge 209
Wat heb ik gebruikt aan materialen:
CR1340, CR1383, CR1422, LR0430, LR0431, LR0433, LR0434, PK9198,
http://mariannedesign.blogspot.com/2018/09/challenge-209.html

Fijne avond nog liefs van Judith

8 opmerkingen:

  1. Judith ik vond hem geweldig! Heel mooi gedaan en succes met de Challenge!!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee erg leuk met dat herfsttafereeltje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk je emmer Judith, mooi gedaan.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet aan onze Challenge "andere vorm kaart".
      Groetjes van Judith
      DT Marianne Design Challenge blog

      Verwijderen
  4. Mooie emmer heb je gemaakt.
    Leuk met het herfst-thema.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in een andere vorm heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke emmer met een gezellig herfsttafereeltje. Mooi gemaakt!
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n herfstemmer om kado te geven Snap wel dat ze het leuk vonden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen