maandag 20 april 2020

Zomaar een album

 
 
 

 
Goede avond, vandaag laat ik jullie een album zien wie ik op bestelling heb gemaakt.
Een docent van de wandelgroep wou er 2 bestellen. De andere ben ik nog mee bezig.
2 weken geleden heb ik live op facebook van Noor Design mee gekeken bij Jolanda Bergmans zij was ook een album aan het maken. Ik vind het resultaat heel mooi geworden zeg ik zelf.
Deze album heb ik in 2 dagen afgekregen. De andere moet ik nog ook van binnen afwerken.
Nou fijne avond en tot de volgende keer weer.
Grt van Judith



2 opmerkingen:

  1. Wow, wat een supergaaf album Judith! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super mooi! En dat in 2 dagen, ben benieuwd naar de andere. Staat ook nog op mijn lijstje een keer te maken... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen