zaterdag 30 mei 2020

Geslaagd


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een mooie kaart zien.
Ik kreeg afgelopen donderdag een apje van mijn vriendin of ik een kaart voor haar wou maken.
Haar kleindochter was geslaagd.
Natuurlijk ga ik dan aan de slag voor haar. 
Goed denken wat voor kaart ik ging maken, want het is beste moeilijk voor iemand maken.
Het paste net in de A5 envelop.
Wat ik gebruikt heb aan materialen.
Designpapier is van Bella Lulu Zomergeluk,  Labels is een pons van Vaesen.
Dutsch doobadoo stencil 470.713.769
De mallen zijn allemaal van Marianne Design

Ik wens jullie een fijn zonnige Pinksterweekend

Grt van Judith

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor een geslaagde.
    Jouw kaart maakt het feestje gewoon helemaal compleet, zo vrolijk met alle uilen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie kaart Judith.
    En die andere ook. Daar zullen ze zeker blij mee zijn.
    Blijf zo doorgaan. Je doet het geweldig. En je kaarten zijn altijd geweldig mooi. afz. een goede bekende van je uit Groesbeek.

    BeantwoordenVerwijderen