vrijdag 18 september 2020

Herfst kaart


 Goede middag allemaal,

Wat hebben we een mooie stralende septembermaand, met prachtig weertje.

Ik geniet ervan jullie ook? Ik wel.

Vanmiddag knutselvriendin en mijn andere vriendin om kennis te maken met elkaar.

Ik ken ze allebei natuurlijk hihi. 

Mijn knutselvriendin wil dan graag een kaart bij mij maken.

Nou dan ben ik maar een Herfst kaart gaan maken. 

Ben de hele week 's avonds aan het stansen geweest vanmorgen de laatste lootjes en afwerking van de kaart afgemaakt.

Dit is de resultaat geworden.

Herfst kaarten vind ik altijd leuk om te maken

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Alvast bedankt voor de reactie.


Groetjes van Judith


3 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje Judith!!
    Fijn weekend.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke herfstkaart heb je gemaakt !!!
    Zo lekker warm in deze herfstkleuren.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooi paddestoel kaart is het geworden, wat een werk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen