vrijdag 18 december 2020

Kerst kaart + cadeautjes



Goede middag allemaal

Vandaag laat ik jullie deze eerste 2 kerstkaarten zien hier had ik er 12 van gemaakt. Helaas had ik die gemaakt voor de wandelbegeleiders en docenten.
Nu krijgt alleen 2 docenten en 2 wandelbegeleiders zo'n mooie kaart en een doosje met lekker kerstsnoepjes. Ze zullen wel verrast zijn als ik voor de deur sta.
Het is maar een klein gebaar. En de andere kaarten heb ik ook al afgeven. Ze vonden het allemaal leuk gemaakt.
Ik wens jullie een fijne dag nog
Grt van Judith

 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    Wat een mooie kerstkaarten en kadoosjes heb je geknutseld. Een hele leuke verrassing voor de dames dat zullen ze vast geweldig vinden.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creaties heb je weer gemaakt, jij maakt er altijd wel een hoop werk van. TOP!
    Groetjes van Judith
    Fijne Feestdagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je zo'n mooie creaties hebt gemaakt.
    Ik kan wel begrijpen dat ze ze mooi vinden, want dat zijn ze ook echt !!!
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben toevallig hier op je blog geraakt Judith!
    En wilde je even zeggen dat dit werkelijk geweldige kaartjes zijn.
    Zo mooi, deze kleurencombi en het modelletje.
    Het doosje ziet er ook super uit.

    BeantwoordenVerwijderen